اشتراک گذاری

آنالیز فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فهرست عناوین

با سلام ؛ اولین آنالیز بخش سایت ها متعلق است به بزرگترین مارکت پلیس ایران ( دیجیکالا ) که فروشگاه اینترنتی کوچکی بود که از فروش دوربین عکاسی شروع شد و امروز به بزرگترین و جامع ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شده است.

حمید و سعید محمدی در سال ۱۳۸۴ هر دو عکاسی دیجیتال را پیگیری می‌کردند. بعد از جست و جو در اینترنت درباره دوربین‌ها، دوربین مورد نظر را از بازار جمهوری تهران خریداری کردند. اما بعد از چند روز پی بردند، لنز روی دوربین دست دوم و تعمیری است. این اتفاق ناخوشایند از تجربه خرید به شکل سنتی، که خیلی قابل اعتماد هم نبود، جرقه اولیه تاسیس شرکت دیجی کالا بود.

آیا میدانستید دیجی‌کالا با سرمایهٔ شخصی اولیه ۲۰ میلیون تومانی حمید و سعید محمدی شروع به کار کرد و به این جایگاه بزرگ دست یافت.

ظاهر اولیه فروشگاه دیجی کالا در تصویر زیر میتوانید مشاهده کنید.

ظاهر اولیه فروشگاه دیجی کالا - 1384
ظاهر اولیه فروشگاه دیجی کالا - 1384

سال 1400سایت دیجی کالا با این مشخصات و زبان های برنامه نویسی طراحی شده بود که در تصویر شکل ظاهری نسخه قبلی فروشگاه دیجی کالا رو مشاهده میکنید.

ظاهر جدید دیجیکالا - 1400

نسبت به شروع کار فروشگاه اینترنتی دیجیکالا امکانات و مشخصات بسیار زیادی به آن اضافه شده است از جمله :

 

  1. ریدیزاین جدید
  2. صفحه اصلی سبک تر و روان
  3. ux و ui  تجربه رابط کاربری خیلی آسان
  4. تغییر در ظاهر بخش تک محصول
  5. اضافه شدن بخش پرسش و پاسخ
  6. بخش مارکت پلیس گسترده
  7. بخش دیجی پلاس
دیجی کالا
پیج محصولات دیجی کالا
کدها، تکنولوژی سایت دیجی کالا

آنالیز سایت دیجیکالا در Gtmetrix

دیجیکالا gtmetrix

محصولات پیشنهادی برای وبسمتران

شاید بپسندید

خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید