خدمات تولید محتوا را در کوتاه‌ترین زمان با سیبل تجربه کنید

تولید محتوای کسب‌وکار خود را به ما بسپارید و سرعت، دقت و کیفیت را در کنارهم تجربه کنید. با سفارش محتوا در سیبل ، از قلم بهترین نویسندگان بهره‌مند شوید.

 تولید محتوای متنی چیست ؟

امروزه تنها یک شکل از بازاریابی باقی مانده و آن هم «بازاریابی محتوا» است. یکی از مهم‌ترین، کارآمدترین و درخشان‌ترین انواع محتوا، محتوای متنی است. در صورتی که یک کسب و کار بتواند تولید محتوای متنی را به صورت درست و دقیق انجام دهد و از قدرت این نوع محتوا به نفع خودش استفاده کند، خیلی زود می‌تواند مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهد، فروش خود را بیشتر کند و به برندی معروف و شناخته‌شده تبدیل شود.

بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار به خوبی با اهمیت و ارزش تولید محتوای متنی آشنا هستند و به خوبی می‌دانند این نوع محتوا هم مخاطبان را متقاعد می‌کند و هم باب طبع گوگل و سایر موتورهای جستجو است. از این رو کسب و کارها تمایل دارند با کمترین دغدغه و با مناسب‌ترین بودجه محتوای متنی تولید و منتشر کنند و با استفاده از این نوع محتوا، گوی سبقت را از رقبای خود بربایند.

در این ‌بین تولید محتوای متنی برای وبلاگ‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و نقش مهمی در دیده شدن سایت مورد نظر ایفا می‌کند.

تعیین هدف و برنامه ریزی برای رسیدن به آن

وقتی شما به عنوان مدیر یا صاحب یک کسب وکار محتوای خود را به پلتفرم سیبل سفارش می‌دهید، باید هدف خودتان را کاملاً روشن و شفاف کنید و به این سیبل اعلام کنید که قصد دارید چه پیامی را به مخاطب اعلام کنید. برخی از محتواهای متنی، پست وبلاگ هستند و با لحن آموزشی نوشته می‌شوند و برخی دیگر رپورتاژ آگهی هستند و باید درون‌مایه و مضمون تبلیغاتی در آن‌ها پررنگ‌تر باشد.

گاهی مواقع می‌خواهید برای توضیح و توصیف محصولات و خدمات سایت خود محتوا تولید کنید و در این موارد هم لحن متفاوت است. بنابراین اولین کار، تعیین هدف است. هر چه هدف روشن‌تر و صریح‌تر باشد، برنامه‌ریزی برای آن آسان‌تر است و نویسندگان سیبل بهتر می‌توانند از قدرت کلمات به نفع شما استفاده کنند.

وقتی شما هدف خود را تعیین کردید و پاسخ پرسش‌های هوشمند پلتفرم سیبل را دادید، باید بسته محتوایی خود را هم اعلام کنید و به این مجموعه بگویید که چه تعداد محتوا نیاز دارید. پس از تعیین هدف بخش بسیار مهمی از مسیر تولید محتوای متنی را طی کرده‌اید.

شناختن پرسونای مخاطب و رسیدن به درکی درست از مخاطب هدف

وقتی هدف خود را مشخص کردید، باید پرسونای مخاطب را تعیین کنید. تا زمانی که خصوصیات مخاطب هدف به درستی تعیین نشود، نوشتن محتوای متنی بی‌هدف و تقریباً بی‌فایده است. اگر مخاطبان شما جوانان باشند، محتوای خاص خودشان را نیاز دارند و اگر رده سنی مخاطبان شما بالا باشد، باید محتوایی تولید کرد که آن‌ها بپسندند. بنابراین مشخص کردن پرسونای مخاطب یکی دیگر از بخش‌های مهم در  مسیر تولید محتوای متنی است.

وقتی پرسونای مخاطب مشخص شد و نویسنده دانست که باید برای چه شخصیت‌ها و مخاطبانی بنویسد، می‌تواند عملکردی بسیار بهتر، دقیق‌تر و عمیق‌تر از خودش به نمایش بگذارد و محتوایی جذاب‌تر و کارآمدتر ارائه دهد. فرض کنید که این بخش در مسیر تولید محتوای متنی محتوا مارکتنیگ وجود نداشت. همه محتواها با یک لحن نامشخص نوشته می‌شد، اصلاً نویسنده نمی‌دانست که با چه کسی طرف حساب است و دارد با چه کسی گفتگو می‌کند. در نتیجه محتوایی که تولید می‌کرد، آنگونه که باید و شاید اثربخشی نداشت.

 

مشخص کردن کلمات کلیدی و رعایت سئو محتوای متنی سایت

یکی از مهم‎ترین اهداف کلان در تولید محتوای متنی سایت ، بهبود بخشیدن به سئو سایت و کمک به بیشتر دیده شدن آن در موتورهای جستجو است. به همین دلیل استفاده از کلمات کلیدی درست و رعایت اصول سئو یک مسئله حیاتی در تولید محتوای متنی به شمار می‌آید.

به این منظور کلمات کلیدی مرتبط، با استفاده از ابزارهای مختلفی همچون Google keyword planner و بسیاری ابزارهای دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرند. گاهی کلمات سرراستی که اول به ذهنمان می‌رسند، بهترین کلمات کلیدی متن ما نیستند؛ به همین دلیل استفاده از ابزارهای آنالیز کلمات کلیدی بسیار مهم است و راه درست را به ما نشان می‌دهد.

بعد از مشخص شدن کلمات کلیدی، نویسنده آن‌ها را در در جای درست به کار می‌گیرد و با رعایت اصول سئو متنی سایت ، محتوایی ارزشمند تولید می‌کند.

 

پیدا کردن منابع دقیق و قابل اعتماد برای تولید محتوا

سیبل از نویسندگان متخصص در زمینه‌های مختلف، برای تولید محتوای متنی استفاده می‌کند؛ اما بدیهی است که هر نویسنده به منابعی دقیق و قابل‌اطمینان برای نگارش یک متن نیاز دارد. البته این مسئله در مورد محتواهای آموزشی، تحلیلی و محتواهایی از این دست بیشتر دست صدق می‌کند.

در سیبل پیدا کردن این منابع و اعتبارشان اهمیت ویژه دارد. همه نویسندگان تیم ما از منابع غیر فارسی الهام می‌گیرند و بعد از مطالعه و بررسی چند منبع، نکات و اطلاعات لازم را استخراج می‌کنند. سپس محتوای متنی مورد نظر را به‌ صورت کاملاً یونیک و بدون هیچ‌گونه کپی‌برداری تولید کرده و به شما تحویل می‌دهند.

ویرایش محتوای متنی از صفر تا صد

سیبل مسئولیت کامل محتوای متنی تولید شده را می‌پذیرد و بعد از ویرایش متن از جهات مختلف، سفارش شما را تحویل می‌دهد. ویرایش نکات دستوری و قواعد، ویرایش علائم نگارشی و املای کلمات، بررسی محتوای تولید شده و اطمینان پیدا کردن از درستی و اعتبار آن، از جمله کارهایی است که پلتفرم سیبل به صورت خودکار انجام می‌دهد تا نتیجه به دست آمده، هم برای مجموعه و هم شما که سفارش‌دهنده‌ی محتوا هستید، قابل‌قبول باشد.

جالب است بدانید بعد از تحویل گرفتن محتوا، مطالعه و بررسی آن این امکان را دارید که از سیبل بخواهید متن مورد نظر را دوباره ویرایش کند و این کار را تا زمان رسیدن به رضایت کامل تکرار کنید.

مشاوره می‌خواهم!

اگر سوالی در ذهن شما وجود دارد، می‌توانید اطلاعات خود را در فرم وارد کنید تا در اسرع وقت
کارشناسان و مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

مشاوره میخواهم

مراحل

تولید محتوا

در دپارتمان

محتوا می‌نویسم!

اگر دستی بر قلم دارید و می‌توانید با متن خود توجه مخاطبان را جلب کنید، به کار با برندهای بزرگ ایران و نوشتن در حوزه‌های مختلف علاقمند هستید و پرداخت به‌موقع برایتان اهمیت دارد، فرم روبه‌رو منتظر شماست.

فریلنسر محتوا

قیمت تولید محتوای متنی (شخصی ، شرکتی)

همین حالا می توانید ثبت سفارش تولید محتوا کنید و در کمترین زمان مقاله با کیفیت خود را دریافت کنید.

مقاله ۳۰۰ کلمه ای

تومان ۳۷.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۳۰۰
  • به همراه ۱ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله ۴۰۰ کلمه ای

تومان ۵۱.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۴۰۰
  • به همراه ۱ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله ۵۰۰ کلمه ای

تومان ۱۲۶.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۵۰۰
  • به همراه ۲ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله ۱۰۰۰ کلمه ای

تومان ۱۴۰.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۱۰۰۰
  • به همراه ۴ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله ۱۵۰۰ کلمه ای

تومان ۱۸۹.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۱۵۰۰
  • به همراه ۴ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله ۲۰۰۰ کلمه ای

تومان ۲۵۲.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۲۰۰۰
  • به همراه ۴ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله ۳۰۰۰ کلمه ای

تومان ۳۷۸.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۳۰۰۰
  • به همراه ۴ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله ۴۰۰۰ کلمه ای

تومان ۵۰۴.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۴۰۰۰
  • به همراه ۵ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله ۵۰۰۰ کلمه ای

تومان ۶۳۰.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۵۰۰۰
  • به همراه ۶ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله ۶۰۰۰کلمه ای

تومان ۷۵۶.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۶۰۰۰
  • به همراه ۷ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله ۷۰۰۰ کلمه ای

تومان ۸۸۲.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۶۰۰۰
  • به همراه ۷ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله رپورتاژ (۱۰۰۰ کلمه ای)

تومان ۳۷۸.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۱۰۰۰
  • به همراه ۳ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

قیمت تولید محتوای متنی (فروشگاهی)

همین حالا می توانید ثبت سفارش تولید محتوا کنید و در کمترین زمان مقاله با کیفیت خود را دریافت کنید.

مقاله ۳۰۰ کلمه ای

تومان ۳۷.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۳۰۰
  • به همراه ۱ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله ۴۰۰ کلمه ای

تومان ۵۱.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۴۰۰
  • به همراه ۱ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله ۵۰۰ کلمه ای

تومان ۱۲۶.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۵۰۰
  • به همراه ۲ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

مقاله ۱۰۰۰ کلمه ای

تومان ۱۴۰.۰۰۰
  • تعداد کلمه ۱۰۰۰
  • به همراه ۴ تصویر
  • تخفیف ۳% برای سفارش ۲۰ تا ۵۰ محتوا
  • مقالات این پکیج توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه نوشته می شود.
تحویل ۸ روزه

سوالات متداول (FAQ)

تولید محتوا در وب‌سایت چه فایده‌ای برای شما دارد؟

هدف اصلی ما از تولید محتوا در سایت، پاسخگویی به نیازهای مشتریان قدیمی و احتمالی است که ممکن است در آینده از خدمات ما استفاده کنند. در واقع، شما با تولید محتوای ارزشمند در حوزه کسب و کاری که دارید، علاوه بر آنکه تبدیل به یک مرجع تخصصی در زمینه کاری خود خواهید شد، اعتماد کاربران را نیز جلب خواهید کرد و همزمان گوگل نیز اعتبار سایت شما را افزایش می‌دهد. نتیجه تمامی این اتفاقات خوب، چیزی جز افزایش روزافزون مشتری نیست! مشتریانی که شما را به عنوان متخصص حوزه کسب و کارتان می‌شاسند و حتی حاضرند شما را به دیگران نیز معرفی کنند.

آیا تولید محتوا بر سئوی سایت هم تاثیر گذار است؟

شک نکنید! تولید محتوا یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که جهت بهبود سئوی سایت خودتان باید انجام دهید. برای آنکه گوگل به شما اعتماد کند و رتبه سایت شما را افزایش دهد، باید مطمئن شود که هدف شما پاسخگویی جامع و شفاف به نیازها و سوالات کاربران است. تنها در این صورت است که گوگل تصمیم می‌گیرد تا رتبه بهتری به سایت شما بدهد و شما را به عنوان سایتی معتبر و مفید به کاربران خود پیشنهاد دهد. به خاطر داشته باشید که اولویت گوگل رضایت کاربران است، بنابر این سیستم خود را به گونه‌ای توسعه داده تا بهترین و ارزشمندترین سایت‌ها را به کاربران معرفی کند. بر این اساس تولید محتوای ارزشمند، مفید، جذاب و البته اصولی، یکی از مهم‌ترین شاخص‌های گوگل برای تعیین رتبه صفحات سایت شما در نتایج جستجو می‌باشد.

یک محتوای خوب چه باید ویژگی‌هایی داشته باشد؟

شما بهتر از هر کس دیگری پاسخ این سوال را می‌دانید! حتما تا به حال نیازهای خود را در گوگل جستجو کرده‌اید و صفحات و سایت‌های مختلف را دیده‌اید که هر یک به نحوی سعی کرده‌اند تا به سوالات شما پاسخ دهند. قطعا برخی از این سایت‌ها نظر شما را بیش از سایرین جلب کرده است. چرا؟! یکی از مهم‌ترین دلایل آن، مطابقت نیاز شما با محتوای تولید شده در آن سایت می‌باشد. در واقع، سایت توانسته بطور مشخص به نیاز شما پاسخ دهد. دلیل دوم، جذابیت محتوای نگارش شده می‌باشد. همه این‌ها را در کنار لحن صمیمی، بیان ساده و روان مفاهیم، استفاده درست از تصاویر، خوانایی بالا و … بگذارید. در نهایت هم باید اصولی را در نگارش این محتوا رعایت کنید تا گوگل هم بتواند محتوای شما را بفهمد. همه مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، عناصر نگارش یک محتوای ارزشمند و مفید از نظر کاربران و همزمان گوگل محسوب می‌شوند.  

داشتن یک برنامه و استراتژی تولید محتوا چه کمکی به ما می‌کند؟

بدیهی است که یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت ما در هر زمینه‌ای، داشتن یک برنامه و نقشه راه هدفمند و روشن است. تولید محتوا هم از این قاعده مستثنی نیست. داشتن یک برنامه استراتژی به شما کمک می‌کند تا دید بهتر و روشن‌تری به بازار خود داشته باشید، نیاز مخاطبان خود را بشناسید و تولید محتوای خود را به هدفمندترین شکل ممکن انجام دهید.

نقد و بررسی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرصاد منصوری

کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا