خرید رپورتاژ آگهی؛ با ویژگی‌های

متمایز از سیبل

به کمک رپورتاژ آگهی در رتبه‌های برتر گوگل قرار بگیرید

انتشار رپورتاژ آگهی شما در بیش از صدها رسانه‌ معتبر ایران

مزایای منحصر به‌ فرد خرید رپورتاژ از

سیبل

تضمین پایین‌ترین قیمت رپورتاژ آگهی

سیبل در کمپین‌هایی که شامل حداقل ۳ رسانه هستند، پایین‌ترین قیمت را ضمانت می‌کند و رپورتاژ آگهی‌های خود را با هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر خریداری خواهید کرد.

افزایش بازدید از طریق قرارگیری در جایگاه‌های خبری

با استفاده از خدمات جایگاه خبری می‌توانید به بازدید بیشتر رپورتاژ آگهی‌های خود کمک کنید. همان طور که می‌دانید بسیاری از رسانه‌ها، رپورتاژ شما را در بخش‌های پربازدید سایت منتشر نمی‌کنند اما اگر شما می‌خواهید در صفحات اصلی و پربازدید دیده شوید و میزان نمایش رپورتاژ خود را افزایش دهید، از جایگاه خبری سیبل استفاده کنید.

تنوع در رسانه‌ها

در سیبل شما امکان انتخاب بین صدها رسانه فعال در حوزه‌های مختلف را دارید.

سوالات متداول (FAQ)

رپورتاژ آگهی چیست؟

قبل از خرید رپورتاژ آگهی لازم است بدانیم که رپورتاژ آگهی‌‌‌ ابزاری است تا  کاربرانی که با برند و یا خدمات شرکت شما در فضای وب نا‌آشنا هستند را با شما آشنا می‌‌کند و آنها را ترغیب می‌‌نمایند تا از محصولات و خدمات برند شما خرید کنند و به مشتری تبدیل شوند. در واقع آن‌‌‌ها را از مشتری بالقوه به مشتری فعال تبدیل می‌‌کند. خرید رپورتاژ آگهی از بهترین روش‌هایی است که باعث می‌‌شود سطح اعتماد به برند و کسب و کار‌‌‌ها بالا رود تا تبلیغات اثر بخش‌تر ظاهر شوند .

توصیه می‌‌شود که یک رپورتاژ آگهی موثر توسط مجموعه‌‌های حرفه‌ای و متخصص اجرا شود تا نتیجه بخش‌تر و مفیدتر باشد. از‌این رو کاربران و بازدیدکنندگان سایت‌‌های رسانه‌ای با توجه به هویت و اعتبار سایت مرجعی که رپورتاژها در آنجا منتشر می‌‌شوند، هرگز احساس نمی‌‌کنند که در معرض یک پیام تبلیغاتی قرار گرفته‌اند، بلکه احساس می‌‌کنند که توانسته‌اند یک محصول جدید را کشف کنند. حس بی طرفی و در نهایت علاقمند شدن به یک محصول یا خدمات نتیجه گزارشی است که از یک رپرتاژ آگهی حرفه‌ای گرفته می‌‌شود که ‌این مهم همان جادوی رپورتاژ آگهی است.

امروزه رپورتاژ آگهی نقش مهمی‌‌ در عرصه‌ی رسانه‌های دیجیتال‌ ایفا می‌‌کند و یکی از بخش‌‌های حیاتی دیجیتال مارکتینگ است. از دیگر مزیت‌های یک رپورتاژ حرفه‌ای انتقال پیام تبلیغاتی است که با تولید یک محتوای تخصصی آغاز می‌‌شود و تا تبدیل شدن مخاطب و بازدیدکننده به مشتری، تاثیرگذار است. یک محتوای تخصصی می‌‌تواند ابعادی خاص از برند را به گونه‌ای مطرح کند که باعث جلب مشتریان و در نهایت فروش بیشتر شود.

چگونگی خرید رپورتاژ ‌آگهی

شما می‌‌توانید با مراجعه به وبسایت سیبل از خدمات تخصصی و حرفه‌ای ‌این مجموعه برای رشد برند تجاری خود بهرمند شوید.

از آنجا که رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری در دنیای امروز بویژه در‌ ایران گزینه‌ای بسیار مناسب  برای بالا بردن اعتبار برند محصول یا خدمات شرکتی است بنابراین انتخاب دقیق و اثرگذار  بسترهای انتشار (سایت‌های پربازدید و معتبر ) از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. سبیل این امکان را برای برندها و شرکت فراهم کرده تا بتوانند علاوه بر تولید رپورتاژهای تخصصی آنها را در رسانه‌‌های معتبر و تاثیر گذار منتشر کند و در این راستا تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی را طوری درنظر گرفته است که بتوانید به صرفه ترین کمپین را برای اهداف متفاوت سئو و برندینگ خود ایجاد کنید. شما می‌‌توانید  با مراجعه به وبسایت تریبون از پکیج‌های جذاب و فوق العاده رپورتاژ آگهی‌‌‌‌‌ها مطلع شوید و از مزایای آن بهره‌مند گردید.

چگونه قیمت پکیج‌های رپورتاژ آگهی تعیین می‌شود؟

هر رسانه با توجه به سیاست‌های خود قیمت رپورتاژ آگهی را تعیین می‌کند و سیبل هیچ دخل و تصرفی در قیمت‌گذاری رسانه‌ها ندارد. البته رسانه‌ها برای سیبل درصدی تخفیف درنظر می‌گیرند که ما آن را بین خود و مشتریان تقسیم می‌کند تا با قیمت مطلوب‌تری بتوانند سفارش رپورتاژ آگهی خود را ثبت کنند.

سیبل چه پیشنهادات ویژه‌ای برای خرید رپورتاژ آگهی دارد؟

در حال حاضر روزهای شنبه، تخفیف‌های ویژه‌ای برای کاربران درنظر گرفته می‌شود که در پنل کاربری شان قابل مشاهده است و با انتخاب آن‌ها می‌توانید خرید رپورتاژ آگهی ارزان را تجربه کنید.  

برخی چالش‌های حوزه رپورتاژ

در ادامه به تعدادی از چالش‌‌های متداول و شایع در‌ این زمینه می‌‌پردازیم:

۱) عدم رعایت استانداردهای گوگل

عدم رعایت استانداردهای گوگل و جریمه شدن توسط‌ این کمپانی بزرگ از چالش‌‌های شایع‌ این صنعت است .

برای جلوگیری و پیشگیری از‌ این فرایند چالشی  کسب اطلاع از قوانین و چارچوب‌‌های اساسی گوگل است سپس انتخاب یک پلتفرم انتشار رپورتاژ مناسب است که از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین انتخاب صحیح یک پلتفرم خرید رپورتاژ‌ می‌‌تواند مانع از جریمه‌‌های گوگلی برای شرکت‌‌‌ها و برند‌‌‌ها باشد.

۲) تولید محتوای تکراری

چالش بعدی استفاده و تولید محتوای تکراری در سایت‌‌های مختلف است که باعث می‌‌شود تا اعتبار سایت شرکت و کسب و کارها بشدت پایین بیاید، بنابراین می‌‌توان نتیجه گرفت که انتخاب محتوا و چگونگی تولید محتوای تخصصی و غیر تکراری نقش بسزایی در افزایش اعتبار رپورتاژها دارد. از‌ این رو تولید محتوا حرفه‌ای و تخصصی و قطعا غیر تکراری ضامن موفقیت تبلیغات سایت‌‌‌ها می‌‌باشد.

به عبارت دیگر هدف از خرید رپورتاژ افزایش رتبه یک سایت در نتایج جستجو‌‌های گوگل است که نباید به سادگی‌ این هدف را دست خوش فریبکاری‌‌‌ها و تبلیغات کاذب شرکت‌‌های تبلیغاتی کرد، بنابراین اهمیت مراجعه به شرکت‌‌‌ها و پلتفرم‌‌های حرفه‌ای و تخصصی از الزامات خرید رپورتاژ آگهی می‌‌باشد.

۳) عدم شفافیت در بیان تعرفه‌‌های رپورتاژ

از دیگر چالش های ‌این صنعت عدم شفافیت در بیان تعرفه‌‌ رپورتاژ آگهی به مشتریان است. بدین ترتیب که اغلب شرکت‌های تبلیغاتی فرآیند قیمت گذاری رپورتاژ‌‌‌ها را به درستی و صادقانه به اطلاع مخاطبان خود نمی‌‌رسانند و یا با نادیده گرفتن حقوق رسانه‌‌‌ها در صدد جلب مشتریان بیشتری می‌‌باشند.

در پلتفرم و پنل سیبل قیمت رپورتاژ آگهی ها طبق روال عرف خبرگزاری ها در نظر گرفته شده است و با‌ ایجاد پکیج‌‌های فوق العاده و استثنایی و ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای مطابق با استانداردهای ‌این صنعت شرایطی‌ ایجاد شده که مشتریان می‌‌توانند با بهرمندی از تخفیف‌‌های متنوع و بسته‌‌های تخفیفی جذابی که برای سفارشات در نظر گرفته است به شایستگی بهرمند شوند و رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست آورد.

در پایان باید به ‌این نکته توجه شود که سیبل تنها پلتفرم‌ انتشار رپورتاژ آگهی‌ در ایران است که تلاش کرده به معنای واقعی یک پلتفرم بوده و تلاش کرده مزایای واقعی این مدل کسب‌وکار را در خدمت کسب‌وکارها قرار داده تا در اجرای کمپین‌‌های تبلیغاتی خود، قدم موثری در جهت جلوگیری از هدر رفت هزینه رپورتاژ آگهی‌‌‌ بردارند.

ویژگی‌‌های یک رپورتاژ خوب و اثر‌بخش

محتوای خلاقانه و منحصر به فرد می‌‌تواند ارزش یک رپورتاژ‌آگهی را بالا ببرد. برای تولید یک محتوای حرفه‌ای باید به اندازه کافی وقت و انرژی صرف کرد تا محتوای تولید شده ارزشمند باشد. زیرا یک رپورتاژ تخصصی می‌‌تواند شخصیت و هویت برند شرکت و کسب و کار مورد نظر را قوت ببخشد و بسیار قوی جلوه کند از‌ این رو اعتبار برند افزایش بیشتری می‌‌یابد. از‌ این رو خلق یک داستان خلاقانه در تولید محتوا به نفع برند شرکت مورد نظر است که باید درنظر گرفته شود، بنابراین اهمیت تولید محتوا همین جا بیش از قبل مشخص می‌‌شود.

از آنجا که سهم بازار سنتی روز به روز کاهش می‌‌یابد و جای خود را به دنیای دیجیتال مارکتینگ می‌‌دهد بهتر است که در انتخاب پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی دقت و حساسیت بیشتری را لحاظ نمایید. چرا که رقابت بالا در دنیای دیجیتال مارکتیگ سبب شده تا در راستای کاهش هزینه‌‌های تبلیغاتی و هزینه رپورتاژ آگهی وهمچنین افزایش سود و درآمد برخی از شرکت‌‌های فعال در‌ این حوزه تلاش می‌‌کنند تا با ارائه‌ی پیشنهادهای جذاب و کم هزینه، جذابیت بیشتری را برای شرکت‌ها ‌ایجاد کنند تا گوی‌ این مسابقه و رقابت مارکتینگی را از آن خود کنند، لذا بررسی دقیق و تحلیل پلتفرم‌‌های خرید رپورتاژ خبری و آگهی می‌‌تواند کمک شایانی به جلوگیری از هدر رفت هزینه خرید رپورتاژ آگهی کند.

 

تعرفه رپورتاژ آگهی در سیبل چقدر است؟

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

تعرفه رپورتاژ آگهی در سیبل چقدر است؟

هزینه رپورتاژ آگهی در تریبون از ۱۰۰ هزارتومان شروع می‌شود.

در وبلاگ سیبل بیشتر درباره تبلیغات اینترنتی بخوانید

نقد و بررسی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرصاد منصوری

کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا