آموزش موشن گرافیک: موشن گرافی چیست؟
ماهیت موشن گرافیک را میتوانید از نام آن Motion+Graphics دریافت کنید: موشن گرافیک یا گرافیک متحرک، مجموعهای از المانهای گرافیکی است که ایستا نیستند و
انجام کلیه امور گرافیکی
تبلیغات نوین با موشن گراف
طراحی اپلیکیشن یک روش هوشمندانه برای جذب مشتری است
درک اهمیت و لزوم ساخت سایت با وردپرس
طراحی فروشگاه اینترنتی و راه اندازی و ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی
هر آنچه برای رشد کسب و کار شما در دنیای دیجیتال لازم دارید در یک جا جمع شده است
محتوا بخش بزرگی از زندگی روزمره شما است. اجتناب از آن دشوار بوده
چاپ تراکت ، بروشور ، سربرگ ، ست اداری ، کاتالوگ ، لیبل ، محصولات فست فود ، فوم برد ، تخته شاسی ، قاب فنری غرفه و سازه نمایشگاهی
مدیریت و پشتیبانی از وب سایت ها با هدف بروز کردن اطلاعات و کارایی
مشاور تبلیغات و برندینگ به شما کمک میکند تا بهترین و جدیدترین استراتژی های تبلیغات را برای مجموعه خود پیاده کنید
سوشیال مدیا مارکتینگ یا به تعبیر صحیحتر سوشال میدیا مارکتینگ عبارت است از تولید محتوا در جهت تبلیغ و توزیع کسبوکار و محصولات آن، روی پلتفرمهای مختلف شبکههای اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توئیتر، لینکدین، ویمئو و امثال آن. محتوای منحصربهفرد شما باید مختص هر پلتفرم تهیه شود و به شما کمک کند نرخ تبدیل و آگاهی بخشی خود را افزایش دهید.
در خلل بازاریابی رسانههای اجتماعی یا SMM باید مخاطب خود را درست بشناسید و بر اساس نیازها و دغدغههای آنان محتوا تولید کنید و با آنها به تعامل بپردازید تا با شما و برندتان مشارکت کنند. استراتژی شما در فعالیت با هر شبکه اجتماعی باید متفاوت باشد تا بتوانید به اهداف خود برسید.
محیط دوستانه و صمیمی فیسبوک، نیاز دارد که یک استراتژی بازاریابی فعال و پرانرژی داشته باشید؛ هر روز از کار خود و محصولات و اتفاقاتی که در حوزه کاریتان میافتد، پست بگذارید و احتمال برندسازی و فروشتان را بیشتر کنید.
اینستاگرام یک محیط کاملاً بصری است و مخاطبان بیشتر عکسها و ویدئوها را دنبال میکنند تا محتوای متنی! حتی اگر طوفانیترین کپشن دنیا را هم بزنید، اول باید با یک عکس خوب، توجه کاربر را به پست جلب کنید.
توییتر یکی از شبکههای محبوب اجتماعی است که به شما این امکان را میدهد که خبرهای جدید، مطالب جالب، تخفیفات و آپدیتهای خود را اطلاع رسانی کنید.
محیط دوستانه و صمیمی فیسبوک، نیاز دارد که یک استراتژی بازاریابی فعال و پرانرژی داشته باشید؛ هر روز از کار خود و محصولات و اتفاقاتی که در حوزه کاریتان میافتد، پست بگذارید و احتمال برندسازی و فروشتان را بیشتر کنید.
LinkedIn یکی از سایتهای حرفهای برای بازاریابی رسانههای اجتماعی است. چون شما به طور مستقیم با کسب و کارها در ارتباط هستید. گروههای لینکدین بهترین جایی است که میتوانید با افراد صنایع مشابه وارد گفتگو بشوید و مطالب کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید.
یوتیوب بهترین مکان برای به اشتراک گذاشتن محتوای ویدئویی است و همچنین میتواند یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی شبکههای اجتماعی باشد. همه برندها سعی میکنند با هدف ویروسی شدن ویدئوهای تبلیغاتی بسازند که به سرعت در یوتیوب پخش شود، اما در واقعیت این کار آنچنان ساده هم نیست.
اگر به هر دلیلی کد اینستاگرام به شماره تلفن اکانت اینستاگرام ارسال نشد، موقتا شماره تلفن را از اکانت خود حذف کنید تا موقع اتصال اکانت کد به ایمیل شما ارسال شود.
فهمیدن بهترین زمان برای پست گذاشتن در شبکههای اجتماعی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در حالی که شبکهی اجتماعیای که انتخاب میکنید و نوع بیزینس شما هر دو عوامل مهمی هستند، فعالیت مخاطبین شما بیشترین نقش را در این زمینه ایفا میکند. بنابراین در ایدهآلترین حالت، باید به عملکرد پستهای خود نگاه کنید تا دادههای ارزشمندی را در مورد زمانبندی مناسب پست گذاشتن برای کسبوکار خود به دست آورید.
با استفاده از قابلیت Engagement hourly ابزار آنالیز و تحلیل اینستاگرام CoCo میتوانید ساعت پستهایی که بیشترین و کمترین Engagement را داشتهاند را پیدا کنید. شما عملکرد پستهایتان را در ساعتهای مختلف، به صورت نمودارهای بصری مشاهده خواهید کرد؛ به طوری که هر چه پست شما از لحاظ Engagement در یک ساعت خاص عملکرد موفقتری داشته باشد، نمودار سبزتر و هر چه عملکردتر ناموفقتری داشته باشد، نمودار قرمزتر خواهد بود. بنابراین با یک بررسی اجمالی و یک آنالیز ساده میتوانید بهترین ساعات پست گذاشتن در اینستاگرام را بر اساس Reaction مخاطبینتان پیدا کنید.
پاسخ به این سوال هم تا حد زیادی به مخاطبین شما بستگی دارد. در حالی که شما باید حداقل هر روز یک پست منتشر کنید، باید ببینید آیا افزایش تعداد پستها در برنامه محتوایی شما تفاوتی در عملکردتان ایجاد میکند یا خیر. بعد از فهمیدن این که گذاشتن چه تعداد پست برای شما مناسب است، یک تقویم محتوایی مناسب تهیه کنید و آن را به طور مداوم دنبال کنید.
چطور میتوانیم فالوئر بیشتری در شبکههای اجتماعی پیدا کنیم؟
یکی از اصلیترین زمینههایی که بیزینسها میتوانند از شبکههای اجتماعی استفاده کنند، مشاهده تجزیه و تحلیل دیتاهای خام سوشال مدیا برای درک رفتار آنلاین مشتریان آنهاست. آنها با استفاده از این دادهها میتوانند به تجزیه و تحلیل فعالیتهای بازاریابی خود بپردازند و از میزان کارایی تلاشهایشان آگاه شوند.
طبق تصور عموم، بهترین کار این است که از تمام شبکههای اجتماعی برای پیشرفت بیزینس خود استفاده کنیم. اما باید بگوییم این کار تنها در صورتی نتیجه مثبت به دنبال خواهد داشت که برای هر شبکهی اجتماعی از یک استراتژی متفاوت استفاده کنید. شما میتوانید از دو شبکهی اجتماعیای استفاده کنید که بیشترین محبوبیت را در بین مخاطبین هدف شما دارند. بنابراین با توجه به این موضوع، قطعا بهترین سیستم عامل انتخابی برای هر بیزینس متفاوت خواهد بود.
برای شروع بازاریابی در شبکههای اجتماعی باید به چند نکته توجه کنید: هدف، مخاطب هدف و استراتژی. بنابراین ابتدا از خودتان بپرسید که از طریق بازاریابی در شبکههای اجتماعی میخواهید به چه چیزی برسید و قصد دارید چه نوع افرادی را جذب کنید. سپس یک استراتژی مناسب برای سادهسازی و سازماندهی رویکرد خود طراحی کنید.
در لینکدین بیشتر آگاهی از کسب و کار یا ارتباط با متخصصین کاربرد دارد. فیس بوک شبکه ای است که برای تفریح و سرگرمی استفاده می شود. در فیس بوک با دوستان ارتباط دارید اما در لینکدین با اعضای تیم و رییس شرکت. که نحوه رفتار با مخاطب در فیس بوک و لینکدین با هم متفاوت است. در فیس بوک با مخاطبان خود راحت تر یدولی در لینکدین رسمی تر.
برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید.
ماهیت موشن گرافیک را میتوانید از نام آن Motion+Graphics دریافت کنید: موشن گرافیک یا گرافیک متحرک، مجموعهای از المانهای گرافیکی است که ایستا نیستند و
مقدمه برخلاف تصور ما، بازاریابی و تبلیغات دو امر متفاوت و مختلف است. هر دوی این مفاهیم، برای بالا بردن تعداد مخاطبان و افزایش فروش
۲۰ مزیت مهم بازاریابی رسانههای اجتماعی که هر شرکتی باید بداند چرا کسبوکار شما باید در رسانههای اجتماعی حضور داشته باشد؟ جواب کوتاه این است:
کارشناس پشتیبانی
اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)