جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رنگ سال ۲۰۲۳ چیست؟

رنگ سال ۱۴۰۲ چیست؟

با نزدیکی به سال جدید میلادی از طرف کمپانی پنتون رنگ سال ۲۰۲۳ به نام، Viva Magenta، انتخاب و معرفی شد. این رنگ که از خانواده قرمز ها است ریشه در طبیعت دارد. این رنگ بیانگر نمادهایی جدید از قدرت است. Viva Magenta شجاع و نترس و رنگی تپنده است که شور و نشاط آن جشنی شاد و خوش بینانه را ترویج می دهد.

معنای رنگ سال ۲۰۲۳ چیست؟

رنگ سال امسال قدرتمند و با اقتدار است. این رنگ قرمز، پرتحرک است که در شادی خالص، مشوق به آزمودن و ابراز وجود بدون محدودیت است. Viva Magenta از هر کسی و هرچیزی با همان شور زندگی و روحیه سرکش که در وجودش است استقبال می کند. این قرمز رنگی جسورانه، پر از شوخ طبعی است.

بیشتر بخوانید: نحوه حل مشکل Error: Apache shutdown unexpectedly در XAMPP

درباره رنگ سال ۲۰۲۳ از طرف رئیس کمپانی پنتون:

در عصر حاضر که به عنوان عصر فناوری شناخته می شود، ما برای انتخاب رنگ سال به دنبال الهام گرفتن از طبیعت و رنگ هایی که واقعی است هستیم. Viva Magenta از خانواده قرمز است و از رنگ قرمز کوشینال الهام گرفته شده است، یکی از با ارزش ترین رنگ های متعلق به خانواده رنگ طبیعی و همچنین یکی از قوی ترین و درخشان ترین رنگ هایی که جهان شناخته شده است. این رنگ با فراخوانی نیروهای طبیعت، روح ما را تقویت می کند و به ما کمک می کند تا قدرت درونی خود را بسازیم.

کد رنگ سال ۲۰۲۳ (رنگ سال ۱۴۰۲)

سالانه رنگ های معرفی شده از طرف کمپانی پنتون کد اختصاصی خودرا دارند. رنگ قرمز امسال با نام ( Viva Magenta )  با کد PANTONE 18-1750  رنگ سال ۲۰۲۳ است. این کد رنگی بصورت اختصاصی ارائه می شوند و در صنایع مختلفی مثل طراحی دیجیتال، انواع چاپ و مد و فشن و … دارای کد مشترک هستند و این کد را به عنوان یک استاندارد جهانی می شناسند.

همچنین کد رنگی RGB این رنگ به ترتیب  R:190 G:52  B:85 است و کد HEX برای این رنگ #BE3455 می باشد.

۰/۵ (۰ نظر)