جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قیمت طراحی سایت ارزان

تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۲

طراحی سایت یکی از اصول اولیوه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار های اینترنتی می باشد که شامل اصول و قواعد مختلفی می باشد تا بتوان آن را در صفحات فضای اینترنت مشاهده نمود. این طراحی سایت می تواند شامل طراحی سایت فروشگاهی باشد و یا یک سایت شخصی که درکدام متناسب با نیاز، طراحی می شوند.

امروزه استفاده از سایت های اینترنتی مختلف در کنار کار های معمولا و روزانه، بسیار مورد توجه قرار دارد. علت اصلی این کار می تواند رونق کسب و کار و افزایش درآمد بیشتر باشد. البته در بسیاری موارد نیز، هدف از راه اندازی سایت، معرفی برند یا شخص است تا بتوان فعالیت و یا کار آن را تبلیغ کند. پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز نیز، استفاده از معاملات اینترنتی از طریق سایت های فروش مختلف را اجتناب ناپذیر کرده است. با این تفاسیر، بدیهی است که داشتن یک سایت اینترنتی قوی و اصولی کاملا مطلوب خواهد بود. در این جا قصد داریم تا به بررسی تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۲ و همچنین قیمت طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی بپردازیم. نکته قابل توجه در مورد قیمت طراحی سایت، نوع و کاربرد های آن می باشد. همچنین تعرفه های طراحی سایت در زمان های مختلف می تواند متفاوت باشد.

اولین موردی که در طراحی سایت مهم خواهد بود، تعیین اهداف است. شما قبل از اقدام به طراحی سایت، باید هدف و چشم انداز خود را مشخص کنید تا در مسیری مناسب و درست پیش بروید. با تحقیق و پرس و جوی کافی می توانید گام اول را در خصوص طراحی سایت بردارید.

در طراحی هر سایتی، داشتن نظم و رعایت اصول کاربری به عنوان اولین و مهم ترین فاکتور به حساب می آید. این عوامل نشان دهنده ی اهمیت کار نیز خواهد بود. سپس در نظر گرفتن و طراحی یک لوگوی مناسب و کاربردی نیز ایده آل می باشد. تمامی این موارد، پیش نیاز های مهمی برای شروع طراحی یک سایت می باشند. اما زبان برنامه نویسی و رعایت قوانین و قواعد موتور های جست و جو نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی

برای تعیین قیمت طراحی سایت، نمی توان تعرفه های ثابت و یکسانی را در نظر گرفت. زیرا این موارد کاملا به نوع وب سایت و امکانات مورد استفاده در آن بستگی دارد. به طور مثال هزینه ساخت سایت در گوگل برای اهداف فروشگاهی، بالا تر از دیگر سایت ها می باشد. سایت های پزشکی، شرکتی و خصوصی و تک صفحه نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

با توجه به نکاتی که گفتیم، نمی توان نرخ و مصوبه قطعی و مشخصی را برای طراحی سایت در نظر گرفت اما کیفیت و نوع سایت در تعیین قیمت ها بسیار تاثیر گذار می باشد.

با توجه به این که قیمت طراحی سایت وردپرس بسیار به صرفه می باشد، لذا بیشتر کاربران به این نوع طراحی سایت علاقه ی بیشتری دارند. در سایت ورد پرس، سیستم مدیریت محتوا و تجهیزات موجود در آن کاملا آماده و در دسترس می باشد که این امر باعث راحت تر شدن کار می شود. نکته ی مهم تر در این خصوص آن است که دارای هزینه ی کمتری نبسبت به انواع سایت های اختصاصی می باشد.

بیشتر بخوانید: نحوه حل مشکل Error: Apache shutdown unexpectedly در XAMPP

قیمت طراحی سایت  وردپرس

قیمت طراحی سایت وردپرس تحت تاثیر عوامل مختلفی می تواند دارای تعرفه های بسیار متنوعی نیز باشد. وردپرس به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم های طراحی سایت به شمار می رود که به صورت اصولی و با صرف کمترین هزینه و زمان، سایت های مورد نظر را طراحی می کند.

اما عوامل مختلفی در این سیستم باعث تعیین تعرفه های گوناگون می شود که مهم ترین آن ها، امکاناتی است که در این سیستم وجود دارد. امکانات و قابلیت هایی که سایت های مختلف وردپرس ایجاد می کند، بر اساس نوع و زمینه آن ها متفات است. به همن دلیل طبیعی است که قمیت های آن ها نیز با هم یکسان نباشید. همچنین در جا های مختلف نیز تعرفه های متفاوتی در نظر گرفته می شود. به طور مثال، سفارش طراحی سایت تهران برای سایت های فروشگاهی، دارای قیمت بالا تری نسبت به سایت های خصوصی و تک صفحه ای خواهد بود.

در وردپرس امکان کد نویسی کردن اختصاصی برنامه ها نیز وجود دارد که قابلیت مناسبی می باشد. البته ذکر این نکته نیز الزامی است که قالب آماده در وردپرس، ارزان تر و به صرفه تر از کد نویسی های اختصاصی آن است. بنابراین برای دستیابی به طراحی سایت با کیفیت که افزونه های لازم برای هر نوع امکاناتی را داشته باشد، قالب آماده وردپرس توصیه می شود.

چند زبانه بودن طراحی سایت وردپرس باعث کاربری بالای آن شده و بازخورد سایت را نیز بالا خواهد برد. بنابراین، یکی دیگر از فاکتور های تعیین قیمت طراحی سایت وردپرس، چند زبانه بودن آن خواهد بود. این نوع طراحی سایت وردپرس، به دلیل زمان بیشتری که نیاز دارد، از قیمت بالا تری نیز برخوردار است.

کیفیت هاست یا میزبانی وب نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی در نوع تعرفه طراحی سایت وردپرس داشته باشد. در این مورد، هر چقدر که کیفیت هاست بالا تر باشد، قیمت بالا تری را نیز به دنبال خواهد داشت. از دیگر ملاک های تعیین قیمت طراحی سایت وردپرس، دامنه، تولید محتوای سایت و پشتیبانی سایت می باشد.

طراحی سایت ارزان

همان طور که گفتیم، طراحی سایت دارای قیمت ها و تعرفه های سالانه مختلفی می باشد. اما بسیاری از افراد به دنبال قیمت طراحی سایت ارزان با بهترین امکانات و بازدهی هستند. در تمام وب سایت هایی که دارای قالب های آماده هستند، سایت های مختلف مورد نظر شما، با لایسنس های آماده در اختیار شما قرار می گیرد. در صورتی که قالب مورد نظر شما در قالب های آماده موجود نباشد، می توانید به راحتی و از طریق سفارش دادن، آن را دریافت نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت با قالب دلخواه و با قابلیت های مختلف، به سایت و آژانس تبلیغاتی سبیل مراجعه نمایید تا با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت، در مسیر دستیابی به اهداف و رویا های خود با داشتن سایت مورد نظر، دست پیدا کنید. شما در این سایت می توانید با در نظر داشتن هدف خود، از روش های دلخواه طراحی سایت استفاده نمایید و طرح های مورد نظر را نیز با مناسب ترین قیمت سفارش دهید.

۰/۵ (۰ نظر)