جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
معرفی پلاگین های امنیت وردپرس + دانلود

حجم فایل ها

نوع فایل

بدون پاسخ

نظرات

معرفی پلاگین های امنیت وردپرس + دانلود

همیشه بعد از راه‌اندازی وب‌سایت، یکی از مهم‌ترین وظایف این است که آن را در برابر بدافزارها و هکرها ایمن نگه دارید. خوشبختانه پلاگین‌های مختلفی برای وردپرس وجود دارد که به شما کمک می‌کند از وب‌سایت خود محافظت کنید.

اگر به دنبال ابزاری برای ایمن‌تر کردن سایت خود هستید، در جای مناسبی قرار دارید. چرا که در این مقاله برخی از بهترین پلاگین‌های امنیتی وردپرس را معرفی خواهیم کرد.

نمونه‌های موجود در این لیست وب‌سایت شما را ایمن می‌کنند، اما به خاطر داشته باشید که نباید همه آن‌ها را یکجا نصب کنید و همزمان فعال نگه دارید. در عوض سعی کنید از این لیست برای یافتن بهترین پلاگین امنیتی متناسب با نیازهای خود استفاده نمایید. برای درک بهتر کارکرد پلاگین های امنیت وردپرس می‌توانید از دوره آموزشی وردپرس بدون کدنویسی استفاده کنید. 

 

۱. Wordfence

 

Wordfence یکی از محبوب‌ترین پلاگین‌های امنیتی به همراه یک ریپازیتوری رسمی است. در حال حاضر بیش از ۳ میلیون نصب فعال و امتیاز ۵ ستاره دارد. ویژگی اصلی آن داشتن فایروال و اسکنر بدافزار است. فایروال ترافیک مخرب را قبل از رسیدن به وب‌سایت شما مسدود کرده و اسکنر هم از درخواست‌هایی که شامل کدهای مخرب هستند جلوگیری می‌کند.

این پلاگین همچنین شامل محافظت در برابر حملات Brute-force همراه با محدود کردن تعداد تلاش‌های ورود به سیستم است. علاوه بر این فایل‌های سایت شما را اسکن کرده و آن‌ها را با فایل‌های موجود در ریپازیتوری مقایسه می‌کند. اگر تفاوتی پیدا کرد، به شما اطلاع می‌دهد تا بتوانید آن‌ها را تعمیر یا حذف کنید.

قیمت: نسخه اصلی رایگان است، اما یک نسخه پریمیوم دارد که ویژگی‌های اضافی مانند مسدود کردن کشورها، به‌روزرسانی قوانین فایروال و موارد دیگر را ارائه می‌دهد و از ۹۹ دلار در سال شروع می‌شود.

 

۲. iThemes

iThemes یک پلاگین امنیتی جامع است که بیش از ۹۰۰۰۰۰ نصب فعال و ۵/۴ ستاره دارد. این پلاگین بیش از ۳۰ راهکار برای محافظت از وب‌سایت وردپرس شما ارائه می‌دهد که شامل محافظت از حملات Brute-force، اسکن سایت برای آشکارسازی آسیب‌پذیری‌ها و رفع آن‌ها، اعمال گواهی SSL در صفحات مدیریت، ممنوعیت خودکار ربات، امکان جلوگیری از ویرایش فایل در داشبورد وردپرس و خیلی موارد دیگر هستند.

همچنین تغییر آدرس‌های اینترنتی برای بخش‌های مدیریت وردپرس و امکان غیرفعال کردن کامل ورود به سیستم برای یک دوره زمانی معین را نیز آسان می‌کند.

اگر هم به ویژگی‌های بیشتری مانند احراز هویت دوعاملی (۲FA)، تغییر کلیدهای وردپرس و اسکن برنامه‌ریزی شده بدافزار نیاز دارید، می‌توانید آن را به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

قیمت: رایگان به همراه یک نسخه پرمیوم از ۸۰ دلار در سال.

 

۳.Security Ninja

Security Ninja سکوریتی نینجا یک افزونه امنیتی برای وردپرس است که طیف وسیعی از قابلیت‌ها و ابزارهای امنیتی را ارائه می‌دهد. این افزونه امکاناتی از جمله اسکن تهدیدها، آزمون نفوذ، بهبود امنیت سایت، حفاظت از حریم خصوصی و مدیریت دسترسی‌ها را فراهم می‌کند.

در ابتدای توضیحات سازنده افزونه Security Ninjaآمده است که بیشتر از ۱۰ سال است که در زمینه امنیت وردپرس، به شما کمک کرده ایم. بیش از ۵۰ تست امنیتی را انجام دهید و امنیت سایت خود را محک بزنید.

افزونه امنیتی Security Ninja سکوریتی نینجا دارای ماژول اسکنر برنامه ریزی شده ای است که برای اجرا خودکار آزمون های تست امنیتی می باشد. این تنها یکی از قابلیت های سکوریتی نینجا است. این پلاگین امنیتی در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نصب فعال دارد و طبق ادعای خود به هزاران سایت در زمینه امنیت کمک کرده است.

 

بیشتر بخوانید: قالب جنه Jannah رایگان

۴.Sucuri Security

Sucuri Security افزونه های حرفه ای امنیتی برای وردپرس می باشد که توسط مجموعه Sucuri Security Solution ارائه شده است. این شرکت یکی از بزرگترین ارائه کنندگان خدمات امنیتی است که نه تنها به وردپرس سرویس دهی می کند بلکه به سایت های مختلف و پلتفرم های دیگر نیز اکانات خوبی را ارائه می کند و با استفاده از API های امنیتی خوبی که دارد می تواند در هر شرایطی یک سایت را از نظر امنیتی مورد بررسی قرار دهد.

سابقه فعالیت شرکت Sucuri Security Solution به سال ۲۰۰۸ و در برزیل باز می گردد. احتمالا نام Sucuri برای شما تداعی کننده موارد مربوط به Security و امنیت است اما در رابطه با انتخاب این اسم باید گفت که داستان کاملا فرق دارد و در واقع Sucuri نام برزیلی مار آناکوندا می باشد و بنیانگذار این شرکت این نام را از روی یک خودروی زرهی ضد تانک به همین نام که در دهه ۸۰ میلادی در برزیل مورد استفاده قرار می گرفته است برداشته است. در واقع نماد این اسلحه قدرتمند روی لوگوی اولیه این شرکت هم وجود داشت اما در طی سال های گذشته این موضوع تغییر کرد و اکنون شاهد لوگوی دیگری برای این ارائه کننده خدمات امنیتی هستیم.

 

۵.BulletProof Security

BulletProof Security یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس است. این افزونه دارای یک ویزارد راه اندازی می باشد که به صورت خودکار پیکربندی سایت شما را تجزیه و تحلیل کرده و تنظیمات امنیتی پیش فرض را اعمال می کند.همانطور که مشاهده می کنید افزونه BulletProof Security از زیرمنوهای مختلفی تشکیل شده است که مهمترین آنها را به صورت جداگانه آموزش می دهیم. اما قبل از آن نحوه راه اندازی و استفاده از ویزارد راه اندازی افزونه را بررسی می کنیم.

 

۶.All In One WP Security & Firewall

All In One WP Security & Firewall افزونه می‌تواند برای سایت شما بسیار کارآمد باشد و شما می‌توانید با خیال راحت با استفاده از آن امنیت سایت خود را تأمین کنید. با استفاده از این افزونه می‌توانید به‌راحتی مانع نفوذ هکرها به سایت خود شوید. شما می‌توانید توسط این افزونه امنیت موارد مختلفی ازجمله اطلاعات حساب کاربران، تأمین امنیت فایل‌های سایت، بالا بردن امنیت قسمت ورود و ثبت‌نام و… ازجمله اقدامات بسیار مهم و مفیدی است که این افزونه در اختیار شما قرار خواهد داد.

در صفحه داشبورد میزان قدرت امنیتی براساس ویژگی‌های امنیتی که فعال کرده‌ایم، نمایش داده می‌شود. باید توجه داشته باشید که در این مرحله اندازه گیری امنیتی بسیار پایین است. در واقع داشبورد All In One WP Security مهم‌ترین ویژگی‌هایی را که برای دستیابی به حداقل سطح امنیت باید در سایت خود اعمال کنید، برجسته می‌کند.

مهم‌ترین بخش این قسمت نشانگر میزان امنیت وردپرس شما است که میزان امنیت سایت وردپرسی شما را نمایش می‌دهد. اگر میزان امنیت سایت شما پایین است اصلاً نگران نباشید. چراکه با خواندن ادامه این مطلب قادر هستید آن را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. در این قسمت شما می‌توانید اطلاعات کلی را مشاهده کنید. این اطلاعات در قالب نمودار برای شما نمایش داده می‌شود.

 

 

دانلود نسخه رایگان پلاگین های امنیت وردپرس

دانلود Wordfence رایگان

دانلود iThemes رایگان

دانلود Security Ninja رایگان

دانلود Sucuri Security رایگان

دانلود BulletProof Security

دانلود All-In-One Security (AIOS)

۰/۵ (۰ نظر)

دیگر مقالات / اخبار

جهت ارتباط مستقیم و مکاتبه با آژانس تبلیغاتی سیبل می توانید از روش های تماس زیر استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید