جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آژانس تبلیغاتی سیبل، با داشتن تیم خلاق و حرفه ایی برای کسب و کارها از راه پیگیری کردن فناوری های مدرن و روند های جدید ارتباطات و بازاریابی، بهترین خدمات و ایده ها را در اختیار صاحبان برند ها و کسب کار ها قرار می دهد. این آژانس با در نظر گرفتن درخواست و نیازهای مشتریان خود، راه حلی جامع و یکپارچه را در جهت پاسخگویی به نیازهای بازارهای خارجی و داخلی فراهم می سازد. سیبل با برخورداری از پرسنل متخصص و مجرب، توانایی ارائه و تدوین کلیه نیازهای تبلیغاتی، ارتباطی و بازاریابی را دارد.

معرفی بهترین آژانس تبلیغاتی 

یک آژانس تبلیغاتی، ارگان خدماتی است که متخصص در مدیریت، توسعه، برنامه ریزی و اجرای برنامه تبلیغات برای برند ها است. درست کردن یک آگاهی یک فرایند طولانی است که شامل فعالیت های متخصصان در حیطه های متفاوت است. آژانس های بازاریابی شرکت های مستقل هستند که فعالیت های کیفی را ارائه می دهند و به افراد کمک می کنند تا مخاطبین مورد نظر خود را از طریق تبلیغات جذب کنند. آژانس ها‌ به تهیه، تحقیق، اجرا و مدیریت آگهی در سیستم عامل های متفاوت رسانه ایی، تبلیغ محصول یا برند را طراحی می کنند.

تاریخچه آژانس تبلیغاتی

آژانس تبلیغات و دنیای تبلیغات در گذشته مانند زمان حال پیشرفته نبود. تبلیغات توسط واسطه یا نماینده های کار انجام می شود. این نمایندگان در رسانه های مختلفی محصول یا برند را قرار می دادند تا نظر مخاطبین را به خود جلب کنند. نمایندگان تلاش می کردند خودشان را با طی شدن زمان به روز نمایند و کارهایی چون نوشتن متن تبلیغات، هماهنگی، برنامه ریزی و طراحی جذاب را بر عهده بگیرند.

اولین شرکت تبلیغاتی در قرن هفدهم کار خود را شروع کرد. درست زمانی که ویلیام تیلور اقدام به افتتاح شرکت خود در لندن کرد. با اینکه شرکت ویلیام تیلور یکی از اولین شرکت های نو پا در تبلیغات محسوب می شود. اما والونی پالمر اولین ایده شکل گیری آژانس های بازاریابی را در کل جهان مخابره کرد. قابل ذکر است پالمر اولین شخص بود که شرکت تبلیغاتی بین المللی را در آمریکا و در قرن ۱۸ ام‌ راه اندازی کرد. بعد ها این شرکت اولین آژانس بازار یابی مبدل شد.

تا قرن ۱۹ ام آژانس های مختلفی در سراسر دنیا اقدام به کار کردند و از آن بیزینس مدلی که در آن زمان بود تبعیت می کردند. اما با ظهور شرکت هایی همچون N.wAy & son همه چیز یکباره تغییر کرد. این شرکت در حیطه برنامه ریزی بازاریابی، اجرای کمپین بازاریابی برای مشتریان، محتوای تبلیغات و موارد متعدد دیگری فعالیت می کرد. همین امر استارتی برای پیشرفت شرکت های تبلیغاتی شد.

فعالیت اصلی آژانس تبلیغاتی کدام است؟

با داشتن دیدگاهی جامع از تعریف و تاریخچه آژانس تبلیغاتی حال می توان این سوال مهم که فعالیت اصلی شرکت تبلیغاتی کدامند؟ را پاسخ دهیم.

· تبلیغات

مهمترین و اصلی ترین هدف از تشکیل یک شرکت تبلیغاتی، تبلیغ است. شرکت ها بازار یابی تبلیغات مختلفی برای مشتریان و صاحبان کسب و کار اجرا می کنند. همچنین تبلیغات را روی پلتفرم های مختلفی در معرض دید مخاطبین قرار می دهند. تبلیغات دارای اشکال مختلفی است از جمله: رسانه های دیجیتالی، رسانه های چاپی، بیلبوردهای تبلیغاتی و …

· پیگیری نتایج تبلیغات

هیچ چیز ناخوشایند تر از این نیست برای تبلیغ هزینه کرده باشید و بدون پیگیری از نتایج کار آن را رها کنید. یکی از مهمترین وظایفی که شرکت های تبلیغاتی بر عهده دارند بررسی نتیجه تبلیغات است. آژانس ها با انجام این فعالیت از نحوه عملکرد مناسب تبلیغ مطلع می شوند. سپس نوبت به تجزیه و تحلیل نتایج این تبلیغ می رسد. اگر نتیجه مورد تایید مشتری نباشد باید از رویکرد جدیدی برای تبلیغ استفاده کرد.

· طراحی گرافیک

شرکت های زیادی هستند که علاوه بر تبلیغ، فعالیت های متنوعی را در اختیار مشتریان شان میگذارند. این آژانس ها در امر تولید و طراحی طرح های گرافیکی تبحر زیادی دارند. آنها می توانند طرح ویژه و اسلو گانی که به آن ‌می خورد را برای مخاطبین خود طراحی کنند. حائز اهمیت است داشتن یک طرح ضعیف و بی محتوا می تواند کمپین تبلیغاتی شما را از بین ببرد.

· برندینگ

گاهی این شرکت های تبلیغاتی در دنیای برندینگ خدمات و محصولات حرفه ایی نیز حرفی برای گفتن دارند. اصلی ترین و اولین نقش این شرکت ها در برندینگ تقویت برند محصولات و مشتری است. آنها سعی می کنند محصولات را با برند به مخاطبان‌ معرفی کنند تا توجه آنها را به این‌ محصولات جذب نمایند.

· گسترش برنامه بازاریابی

بیشتر بخوانید: نحوه حل مشکل Error: Apache shutdown unexpectedly در XAMPP

مگر در دنیای امروزه می توان بدون یک برنامه جامع و هدفمند شروع به فعالیت کنید و خود را از رقیبان خود متمایز کنید. مشخص است که امکان ندارد. یک شرکت تبلیغاتی متخصص و متبحر می تواند برنامه بازاریابی خارق العاده و بی نظیری را برای تان خلق کند. از جمله در یک برنامه می توان به پلتفرم و بودجه مناسب تبلیغات اشاره کرد.

آژانس تبلیغاتی سیبل؛ یک دیجیتال مارکتینگ نوظهور

آژانس تبلیغاتی سیبل؛ آژانس تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ با سابقه ۱۳ سال فعالیت در جهت کمک به سازمان ها و شرکت ها در حیطه تبلیغات، طراحی و چاپ تشکیل شده است. در دومین سال از فعالیت خود شرکت یک واحد مجهز به وسایل و شبکه های فناوری به روز را اضافه نمود. اما با کسب تجربه بیشتر حیطه فعالیت خود را در زمینه طراحی سایت، تبلیغات و چاپ و تبلیغات محیطی ادامه داد. در سال ۱۳۹۲ برای گسترش فعالیت های خود یک مجموعه و سایت به فعالیت های خود اضافه نمود.

نام این مجموعه جدید چاپخانه اینترنتی یاس چاپ می باشد. این تیم جدید کار خود را با طرح آسمان آبی زمین پاک شهرداری تهران آغاز نمود. هدف از ایجاد این تیم جدید ارجاع کارهای اینترنتی چاپی و پشتیبانی کل شرکت سیبل و پیشی گرفتن از دیگر رقبا بود.

در سال ۱۳۹۸ اولین فروشگاه دیجیتالی خود را در زمینه فروش لوازم بهداشتی و ساختمانی راه اندازی کرد. در سال ۱۳۹۹ موفق به راه اندازی فروشگاه دیجیتالی سرزمین رزا راه شد. در سال گذشته سال ۱۴۰۰ وب سایت اوریجین نتیجه زحمت و تلاش این آژانس تبلیغاتی سیبل؛ آژانس تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ بوده است.

آژانس تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ – سیبل فراتر از بازاریابی، مجموعه کاملی از ابزار ها و فعالیت هایی را کنار هم قرار می دهد تا برای تبلیغ خدمات و محصولات در بستر دیجیتال در جهت افزایش سود برای برند ها باشد.

آژانس تبلیغاتی سیبل

آژانس تبلیغاتی سیبل یک راه کار یکپارچه و واحدی را برای مشتریان یا تبلیغ کنندگان خود ارائه می دهد. این‌ آژانس با دارا بودن نیروی حرفه ایی و متخصص در حوزه های مربوط به تبلیغات انجام فعالیت می کند. تمرکز اصلی شرکت تبلیغاتی سیبل برای همه موضوعات در حیطه دیجیتال است. این شرکت کمپین آنلاین، برنامه ها، وب سایت ها و هر آنچه مربوط به تبلیغات دیجیتالی است را در نظر می گیرد. در حالت کلی فعالیت شرکت تبلیغاتی سیبل به شرح زیر است:

· طراحی گرافیک

· طراحی وب سایت

· طراحی اپلیکیشن

· ساخت فروشگاه دیجیتالی

· پشتیبانی سایت

· دیجیتال مارکتینگ

· بهینه سازی سایت و سئو

· مشاوره برندینگ و تبلیغات

سخن آخر

شرکت های تبلیغاتی از جمله آژانس تبلیغاتی سیبل در حوزه تبلیغات فعالیت می کنند. چندین سال است که در بازار پر رقابت تبلیغات این شرکت ها به دنبال جلب مخاطب خود هستند. این روز ها دیگر محدودیتی برای افراد وجود ندارد و آنها می توانند از طریق آژانس ها که در این حیطه تخصص دارند نیاز های تبلیغاتی خود را برطرف کنند. ما در شرکت تبلیغاتی سیبل با رویکرد نوین و یکپارچه در حوزه برندینگ، اجرای کمپین تبلیغاتی، گرافیک و چاپ، دیجیتال مارکتینگ، عکس و ویدئو تبلیغاتی و خدمات خلاقانه ایی به کسب و کار ارائه می کنیم.

۰/۵ (۰ نظر)