داستان شکل‌گیری سیبل

سیبل کارش را تنها با چند عضو شروع کرد و حالا بعد از گذشت چند سال به تیمی با ده‌ها عضو تبدیل شده؛ از آدم‌هایی که به کارشان عشق می‌ورزند.

آژانس تبلیغاتی سیبل ۱۷ سال پیش با هدف کمک به شرکتها و سازمانها در زمینه های طراحی چاپ و تبلیغات ، طراحی سایت تشکیل شد .هم چنین در طول سالهای  گذشته همواره در تکاپو بوده است تا آخرین روندهای بازاریابی دیجیتال را به بازار ایران ارائه کند.

لوگو اولیه سیبل - کپی شده از یک آژانس تبلیغاتی خارجی

هدف ما در سیبل

سیبل در حقیقت چشم و گوش شما در بازار هستش و تمام تلاش خود را خواهد کرد که شما از رقبای بازار سنتی و دیجیتال خود عقب نمانید و شعار ما ” با سیبل به هدف بزنید”

گذشته از همه‌ی این‌ها سیبل حالا یک تیم بزرگ است. هر عضو جدید با پیوستن به سیبل ، دریایی از ایده‌های نو با خودش می‌آورد. ایده‌هایی که با همکاری و همفکری بقیه‌ی اعضای تیم تبدیل به ابزارها یا خدماتی نوین می‌شود تا بخشی از نیاز بازار تبلیغات دیجیتال ایران را برآورده کند.

تیم سیبل

مرصاد منصوری

موسس و مدیرعامل

فرخ دیبا

مشاور و استراتژیست بازاریابی و فروش

امید ملائکه

مربی و مدرس برندسازی شخصی

آران نوذری

گرافیست