داستان شکل‌گیری سیبل

آژانس تبلیغاتی سیبل کارش را تنها با چند عضو شروع کرد و حالا بعد از گذشت چند سال به تیمی با ده‌ها عضو تبدیل شده؛ از آدم‌هایی که به کارشان عشق می‌ورزند.

سیبل ۱۷ سال پیش با هدف کمک به شرکتها و سازمانها در زمینه های طراحی چاپ و تبلیغات ، طراحی سایت تشکیل شد .هم چنین در طول سالهای  گذشته همواره در تکاپو بوده است تا آخرین روندهای بازاریابی دیجیتال را به بازار ایران ارائه کند.

لوگو اولیه سیبل - کپی شده از یک آژانس تبلیغاتی آمریکایی

هدف ما در سیبل

آژانس تبلیغاتی سیبل در حقیقت چشم و گوش شما در بازار هستش و تمام تلاش خود را خواهد کرد که شما از رقبای بازار سنتی و دیجیتال خود عقب نمانید و شعار ما ” با سیبل به هدف بزنید”

گذشته از همه‌ی این‌ها سیبل حالا یک تیم بزرگ است. هر عضو جدید با پیوستن به سیبل ، دریایی از ایده‌های نو با خودش می‌آورد. ایده‌هایی که با همکاری و همفکری بقیه‌ی اعضای تیم تبدیل به ابزارها یا خدماتی نوین می‌شود تا بخشی از نیاز بازار تبلیغات دیجیتال ایران را برآورده کند.

تیم سیبل

فرخ دیبا

مشاور و استراتژیست بازاریابی و فروش

امید ملائکه

مربی و مدرس برندسازی شخصی

سحر سرایی

گرافیست

?

?

?

?

?

?

?

?