انجام کلیه امور گرافیکی
تبلیغات نوین با موشن گراف
طراحی اپلیکیشن یک روش هوشمندانه برای جذب مشتری است
درک اهمیت و لزوم ساخت سایت با وردپرس
طراحی فروشگاه اینترنتی و راه اندازی و ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی
هر آنچه برای رشد کسب و کار شما در دنیای دیجیتال لازم دارید در یک جا جمع شده است
محتوا بخش بزرگی از زندگی روزمره شما است. اجتناب از آن دشوار بوده
مدیریت و پشتیبانی از وب سایت ها با هدف بروز کردن اطلاعات و کارایی
مشاور تبلیغات و برندینگ به شما کمک میکند تا بهترین و جدیدترین استراتژی های تبلیغات را برای مجموعه خود پیاده کنید
تولید محتوای کسبوکار خود را به ما بسپارید و سرعت، دقت و کیفیت را در کنارهم تجربه کنید. با سفارش محتوا در سیبل ، از قلم بهترین نویسندگان بهرهمند شوید.
امروزه تنها یک شکل از بازاریابی باقی مانده و آن هم «بازاریابی محتوا» است. یکی از مهمترین، کارآمدترین و درخشانترین انواع محتوا، محتوای متنی است. در صورتی که یک کسب و کار بتواند تولید محتوای متنی را به صورت درست و دقیق انجام دهد و از قدرت این نوع محتوا به نفع خودش استفاده کند، خیلی زود میتواند مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهد، فروش خود را بیشتر کند و به برندی معروف و شناختهشده تبدیل شود.
بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار به خوبی با اهمیت و ارزش تولید محتوای متنی آشنا هستند و به خوبی میدانند این نوع محتوا هم مخاطبان را متقاعد میکند و هم باب طبع گوگل و سایر موتورهای جستجو است. از این رو کسب و کارها تمایل دارند با کمترین دغدغه و با مناسبترین بودجه محتوای متنی تولید و منتشر کنند و با استفاده از این نوع محتوا، گوی سبقت را از رقبای خود بربایند.
در این بین تولید محتوای متنی برای وبلاگها جایگاه ویژهای دارد و نقش مهمی در دیده شدن سایت مورد نظر ایفا میکند.
وقتی شما به عنوان مدیر یا صاحب یک کسب وکار محتوای خود را به پلتفرم سیبل سفارش میدهید، باید هدف خودتان را کاملاً روشن و شفاف کنید و به این سیبل اعلام کنید که قصد دارید چه پیامی را به مخاطب اعلام کنید. برخی از محتواهای متنی، پست وبلاگ هستند و با لحن آموزشی نوشته میشوند و برخی دیگر رپورتاژ آگهی هستند و باید درونمایه و مضمون تبلیغاتی در آنها پررنگتر باشد.
گاهی مواقع میخواهید برای توضیح و توصیف محصولات و خدمات سایت خود محتوا تولید کنید و در این موارد هم لحن متفاوت است. بنابراین اولین کار، تعیین هدف است. هر چه هدف روشنتر و صریحتر باشد، برنامهریزی برای آن آسانتر است و نویسندگان سیبل بهتر میتوانند از قدرت کلمات به نفع شما استفاده کنند.
وقتی شما هدف خود را تعیین کردید و پاسخ پرسشهای هوشمند پلتفرم سیبل را دادید، باید بسته محتوایی خود را هم اعلام کنید و به این مجموعه بگویید که چه تعداد محتوا نیاز دارید. پس از تعیین هدف بخش بسیار مهمی از مسیر تولید محتوای متنی را طی کردهاید.
وقتی هدف خود را مشخص کردید، باید پرسونای مخاطب را تعیین کنید. تا زمانی که خصوصیات مخاطب هدف به درستی تعیین نشود، نوشتن محتوای متنی بیهدف و تقریباً بیفایده است. اگر مخاطبان شما جوانان باشند، محتوای خاص خودشان را نیاز دارند و اگر رده سنی مخاطبان شما بالا باشد، باید محتوایی تولید کرد که آنها بپسندند. بنابراین مشخص کردن پرسونای مخاطب یکی دیگر از بخشهای مهم در مسیر تولید محتوای متنی است.
وقتی پرسونای مخاطب مشخص شد و نویسنده دانست که باید برای چه شخصیتها و مخاطبانی بنویسد، میتواند عملکردی بسیار بهتر، دقیقتر و عمیقتر از خودش به نمایش بگذارد و محتوایی جذابتر و کارآمدتر ارائه دهد. فرض کنید که این بخش در مسیر تولید محتوای متنی محتوا مارکتنیگ وجود نداشت. همه محتواها با یک لحن نامشخص نوشته میشد، اصلاً نویسنده نمیدانست که با چه کسی طرف حساب است و دارد با چه کسی گفتگو میکند. در نتیجه محتوایی که تولید میکرد، آنگونه که باید و شاید اثربخشی نداشت.
یکی از مهمترین اهداف کلان در تولید محتوای متنی سایت ، بهبود بخشیدن به سئو سایت و کمک به بیشتر دیده شدن آن در موتورهای جستجو است. به همین دلیل استفاده از کلمات کلیدی درست و رعایت اصول سئو یک مسئله حیاتی در تولید محتوای متنی به شمار میآید.
به این منظور کلمات کلیدی مرتبط، با استفاده از ابزارهای مختلفی همچون Google keyword planner و بسیاری ابزارهای دیگر مورد بررسی قرار میگیرند. گاهی کلمات سرراستی که اول به ذهنمان میرسند، بهترین کلمات کلیدی متن ما نیستند؛ به همین دلیل استفاده از ابزارهای آنالیز کلمات کلیدی بسیار مهم است و راه درست را به ما نشان میدهد.
بعد از مشخص شدن کلمات کلیدی، نویسنده آنها را در در جای درست به کار میگیرد و با رعایت اصول سئو متنی سایت ، محتوایی ارزشمند تولید میکند.
سیبل از نویسندگان متخصص در زمینههای مختلف، برای تولید محتوای متنی استفاده میکند؛ اما بدیهی است که هر نویسنده به منابعی دقیق و قابلاطمینان برای نگارش یک متن نیاز دارد. البته این مسئله در مورد محتواهای آموزشی، تحلیلی و محتواهایی از این دست بیشتر دست صدق میکند.
در سیبل پیدا کردن این منابع و اعتبارشان اهمیت ویژه دارد. همه نویسندگان تیم ما از منابع غیر فارسی الهام میگیرند و بعد از مطالعه و بررسی چند منبع، نکات و اطلاعات لازم را استخراج میکنند. سپس محتوای متنی مورد نظر را به صورت کاملاً یونیک و بدون هیچگونه کپیبرداری تولید کرده و به شما تحویل میدهند.
سیبل مسئولیت کامل محتوای متنی تولید شده را میپذیرد و بعد از ویرایش متن از جهات مختلف، سفارش شما را تحویل میدهد. ویرایش نکات دستوری و قواعد، ویرایش علائم نگارشی و املای کلمات، بررسی محتوای تولید شده و اطمینان پیدا کردن از درستی و اعتبار آن، از جمله کارهایی است که پلتفرم سیبل به صورت خودکار انجام میدهد تا نتیجه به دست آمده، هم برای مجموعه و هم شما که سفارشدهندهی محتوا هستید، قابلقبول باشد.
جالب است بدانید بعد از تحویل گرفتن محتوا، مطالعه و بررسی آن این امکان را دارید که از سیبل بخواهید متن مورد نظر را دوباره ویرایش کند و این کار را تا زمان رسیدن به رضایت کامل تکرار کنید.
اگر سوالی در ذهن شما وجود دارد، میتوانید اطلاعات خود را در فرم وارد کنید تا در اسرع وقت
کارشناسان و مشاوران ما با شما تماس بگیرند.
اگر دستی بر قلم دارید و میتوانید با متن خود توجه مخاطبان را جلب کنید، به کار با برندهای
بزرگ ایران و نوشتن در حوزههای مختلف علاقمند هستید و پرداخت بهموقع برایتان اهمیت دارد،
فرم روبهرو منتظر شماست.
همین حالا می توانید ثبت سفارش تولید محتوا کنید و در کمترین زمان مقاله با کیفیت خود را دریافت کنید.
بعد از انتخاب کمپین محتوای موردنیاز خود و پرداخت آن، میتوانید تمام جزئیات (شامل موضوع، عنوان اصلی مطلب، زیرتیترها، کلمات کلیدی و انکرتکستها) سفارش تولید محتوای خود را در قالبی که از پیش تعیینشده وارد کنید و توضیحات لازم خود را وارد کنید تا نویسنده با اطلاعات بیشتری بتواند مطلب شما را نگارش کند. در هنگام پرکردن اطلاعات، حتما به نیازهای مخاطبان هدف خود و رسانهای که قرار است محتوا را در آن منتشر کنید، توجه داشته باشید تا محتوایی که در نهایت به دست شما میرسد، بتواند بهترین نتیجه ممکن را رقم بزند.