ارسال تیکت جدید
پیگیری تیکتسیستم ارسال تیکت پنل کاربری آریا ، به شما کمک میکند سوالات، مشکلات، موارد همکاری و... را راحتتر پیگیری کنید و با ما در ارتباط باشید.
جهت ارسال تیکت، روی دکمهی سبز در پایین کلیک کنید.
- پس از ارسال تیکت حداکثر بین ۱ تا ۱۲ ساعت آینده پاسخ برای شما ارسال خواهد شد.
- برخی از تیکت ها ممکن است، نیاز به زمان بیشتری برای بررسی داشته باشند.
- پس از ارسال تیکت، نیازی به تماس تلفنی نیست. تیکت ارسالی شما قطعا توسط همکاران ما بررسی و پاسخ داده خواهد شد.
سفارش جدید دارم
از طریق این بخش میتوانید سفارش خدمات و دوره های آموزشی را ثبت نمایید.
پس از پایان پشتیبانی محصول، آیا میتوانم مشکلاتم را مطرح کنم و سوالات خود را بپرسم؟
جهت تمدید پشتیبانی برای ۳ ماه دیگر، به منوی «دانلودهای من» بروید و روی دکمهی آبی * تمدید پشتیبانی برای ۳ ماه بیشتر* کلیک کنید. در صورتی که قبلا محصول را خریداری کردهاید و این دکمه برای محصول شما وجود نداشت، یک تیکت به بخش «ارتباط با ما» ارسال کنید و همین موضوع را بنویسید تا لینک تمدید پشتیبانی برایتان ارسال شود.
جهت بروزرسانی سایتهای آماده، باید چه کاری انجام شود؟
برای بروزرسانی قالبهای آماده ، باید روی منوی «دانلودهای من» از سمت راست کلیک کنید و با گزینهی *دانلود فقط قالب (جهت آپدیت)* قالب را دانلود کنید. سپس در پیشخوان وردپرس خود، از بخش «نمایش»، روی افزودن پوسته کلیک کنید و از بخش بارگذاری، فایل دانلود شده را آپلود نمایید و مراحل را تا آخر پیش بروید تا قالب آپدیت شود. اگر در این فرآیند مشکلی داشتید، یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید.