ارسال تیکت جدید

پیگیری تیکت

سیستم ارسال تیکت پنل کاربری آریا ، به شما کمک می‌کند سوالات، مشکلات، موارد همکاری و... را راحت‌تر پیگیری کنید و با ما در ارتباط باشید.
جهت ارسال تیکت، روی دکمه‌ی سبز در پایین کلیک کنید.

  • پس از ارسال تیکت حداکثر بین ۱ تا ۱۲ ساعت آینده پاسخ برای شما ارسال خواهد شد.
  • برخی از تیکت ها ممکن است، نیاز به زمان بیشتری برای بررسی داشته باشند.
  • پس از ارسال تیکت، نیازی به تماس تلفنی نیست. تیکت ارسالی شما قطعا توسط همکاران ما بررسی و پاسخ داده خواهد شد.
  • سفارش جدید دارم

    از طریق این بخش میتوانید سفارش خدمات و دوره های آموزشی را ثبت نمایید.

  • پس از پایان پشتیبانی محصول، آیا می‌توانم مشکلاتم را مطرح کنم و سوالات خود را بپرسم؟

    جهت تمدید پشتیبانی برای ۳ ماه دیگر، به منوی «دانلودهای من» بروید و روی دکمه‌ی آبی * تمدید پشتیبانی برای ۳ ماه بیشتر* کلیک کنید. در صورتی که قبلا محصول را خریداری کرده‌اید و این دکمه برای محصول شما وجود نداشت، یک تیکت به بخش «ارتباط با ما» ارسال کنید و همین موضوع را بنویسید تا لینک تمدید پشتیبانی برایتان ارسال شود.

  • جهت بروزرسانی سایتهای آماده، باید چه کاری انجام شود؟

    برای بروزرسانی قالبهای آماده ، باید روی منوی «دانلودهای من» از سمت راست کلیک کنید و با گزینه‌ی *دانلود فقط قالب (جهت آپدیت)* قالب را دانلود کنید. سپس در پیشخوان وردپرس خود، از بخش «نمایش»، روی افزودن پوسته کلیک کنید و از بخش بارگذاری، فایل دانلود شده را آپلود نمایید و مراحل را تا آخر پیش بروید تا قالب آپدیت شود. اگر در این فرآیند مشکلی داشتید، یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید.

اگر سوال یا مشکلی در کار با محصولی که خریداری کرده‌اید دارید، از این بخش تیکت ارسال کنید. (در صورت پایان زمان پشتیبانی جهت تمدید، لطفا از منوی «وضعیت پشتیبانی سفارشات» در سمت راست، اقدام بفرمایید)
microphone
۰۰ : ۰۰ : ۰۰
stop
حداکثر اندازه: ۵۰۰ مگابایت
فرمت‌های مجاز: pdf, jpg, zip