جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی سایت شرکتی

چرا طراحی سایت با وردپرس شرکتی در سال‌های اخیر بسیار جذاب و پر مخاطب شده است؟ در این مقاله قصد داریم تا برخی از مزیت‌های مهم این سبک از طراحی سایت را با هم مرور کنیم که شناخت آن‌ها می تواند مسیر شما را برای داشتن یک سایت اینترنتی عالی عوض کند. هزینه‌های زیادی طراحی سایت به روش کدنویسی در زبان‌های برنامه نویسی اعم از HTML، جوملا یا PHP و یا هر زبان برنامه نویسی دیگر باعث شده است تا کاربران به فکر استفاده از روش‌های بهینه تری باشند. طرفداران پر و پا قرص این چنین سایت هایی هم در حال حاضر با مشاهده رتبه‌های برتر گوگل هم از کرده خود پشیمان شده اند و هم به قدرت وردپرس اذعان داشته اند. اما چه چیزی در طراحی سایت با وردپرس شرکتی وجود دارد که آن را جذاب‌تر از سایر روش‌ها نموده است؟ در ادامه به بررسی دقیق این موضوع می پردازیم.

 

وردپرس دقیقا چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای فوق العاده قدرتمند است که با استفاده از امکانات به روز و استفاده از برخی تکنیک‌های خاص این امکان را برای کاربران فراهم می آورد تا با راحتی و رفاه بیشتری محتوای سئو شده و بهینه تری را در فضای وب قرار دهند. برای تعریف بهتر وردپرس می توانیم سایت اینترنتی شما را به مانند یک فروشگاه واقعی در دل بازار همانند سازی کنیم. در شرایط اولیه، فروشگاه شما کاملا خالی است و چیزی جز یک چهارچوب که حجم و مساحت مشخصی دارد نیست. برای قرار دادن اجناس، شما نیاز به قفسه بندی داخل مغازه خواهید داشت. این قفسه بندی را بسته به سبک کاری و حرفه خود باید انتخاب کنید. برای سوپر مارکت احتمالا قفسه‌های بیشتری نسبت به دفتر خدمات بیمه خواهید داشت. از این رو بایستی بر حسب حجم مورد نیاز، بهینه‌ترین طرح را انتخاب کنید.

بعد از قفسه بندی داخلی نوبت به چیدن ویترین و نمای در دید مشتریان می رسد. این قسمت نیز نیاز به معیارهای خاص خود دارد. علاوه بر نظم و چیدمان درست، زیبایی و جذابیت‌های بصری آن نیز لازم است. حال اگر از یک طراح بخواهید بهینه‌ترین شرایط را برای شما در نظر بگیرد، وی با استفاده از الگوهایی که در ذهن دارد و نمونه هایی که دیده است طرحی برای شما آماده می نماید. وردپرس هم دقیقا طرح هایی است که کاربران اینترنتی می توانند از آن برای چیدمان سایت خود و البته مدیریت محتوای آن در اختیار داشته باشند. دقیقا مانند همان مغازه، شما می توانید یک طرح از پیش تعریف شده را که در سایر مغازه‌ها استفاده شده است در مغازه خود پیاده سازی کنید یا یک طرح منحصر به فرد داشته باشید؛ در طراحی سایت با وردپرس شرکتی نیز این امکان برای شما فراهم خواهد آمد.

 

محدودیت هایی که وردپرس ندارد!

شایعات زیادی درباره وردپرس و طراحی سایت با وردپرس شرکتی وجود دارد که در بین برخی از کاربران شایع شده و بدون استناد به منبعی موثق در فضای اینترنت هم در حال گسترش است. قبل از هر انتخابی نیاز به استفاده از منابع معتبر برای سنجش معیارهای گزینه های مختلف خواهیم داشت. از این رو و به عنوان اولین قدم،  به شایعات زیر خیلی توجه نداشته باشید:

 

سایت وردپرسی امنیت پایینی دارد

این شایعه از جمله شایعات بی اساسی است که بسیاری از کاربران در اولین برخورد با اسم وردپرس، آن را در ذهن تداعی می نمایند. برخلاف این تصور، سایت‌های وردپرسی از نظر امنیت در سطح بسیار بالایی هستند. امنیت در سایت‌های اینترنتی به موارد مختلفی بستگی دارد. تعیین امنیت سایت بیشتر بستگی به توسعه دهنده آن دارد. یک سایت کد نویسی شده نیز ممکن است در اثر حرفه‌ای بودن توسعه دهنده آن، تبدیل به یک سایت فوق العاده ناامن گردد.

سایت وردپرسی جایی برای توسعه و رشد ندارد

یکی دیگر از مواردی که درباره سایت‌های وردپرسی مطرح می‌شود، عدم امکان آن در قرارگیری در رتبه‌های بالاتر گوگل است. برخلاف این ادعا، در حال حاضر بسیاری از رتبه‌های برتر گوگل در کلمات کلیدی مختلف را سایت‌های وردپرسی تشکیل داده اند.  

مراحل طراحی سایت با ورد پرس شرکتی

مراحل طراحی سایت با وردپرس شرکتی در سیبل بسیار ساده است و کاربران دقیقا در همه این مراحل در جریان کار قرار خواهند گرفت. در این بخش این مراحل را با هم مرور می کنیم:

 

قدم اول: انتخاب طرح

برای شروع شما باید یک طرح برای سایت اینترنتی خود انتخاب کنید. انتخاب قالب در طراحی سایت با وردپرس شرکتی به دو بخش تقسیم می‌شود. برخلاف اینکه برخی تصور می نمایند در این روش هیچ کد نویسی وجود ندارد، قالب‌های وردپرس با برنامه نویسی در زبان‌های برنامه نویسی متداول مانند PHP آماده می شوند. دلیل نام گذاری این روش به طراحی سایت بدون کد نویسی، در امکان دسترسی به قالب‌های آماده وردپرس در اینترنت است.

برای انتخاب طرح شما می توانید از قالب‌های رایگان موجود در اینترنت بهره ببرید یا از منبع عظیم سیبل برای این کار بهره مند شوید. همچنین می‌توانید طرح منحصر به فرد خود را بخواهید.

 

مرحله دوم: آنالیز رقبا و پیاده سازی اولیه طرح

همانطور که مغازه‌های فیزیکی از بخش‌های مختلفی ساخته می شوند، سایت‌های اینترنتی نیز به همین منوال هستند. اما شما نیاز به چه بخش هایی در سایت خود دارید؟ برای داشتن درک بهتر از نحوه استفاده از سایت و بخش‌های مختلف مورد نیاز خود، می بایست یک آنالیز درست از رقبای خود در این عرصه داشته باشید؛ سیبل در این کار استاد است. با انتخاب این بخش‌ها طرح اولیه قالب وردپرس شما پیاده سازی می‌شود. حالا می توانید طرح کلی از وب سایت خود را تماشا کنید.

 

مرحله سوم: آماده سازی قالب وردپرس شرکتی

در این مرحله برنامه نویسان سیبل با بالاترین امنیت اقدام به کدنویسی قالب اختصاصی سایت شما می نمایند. البته این مرحله به دلیل تجربه بسیار بالا و آشنایی کامل برنامه نویسان با طرح‌های مختلف موجود در وردپرس، خیلی طول نکشیده و به سرعت به طرح ایده آل شما خواهیم رسید.

 

مرحله نهایی: پیاده سازی نهایی طرح روی سایت

در قدم آخر طراحی سایت با وردپرس شرکتی قالب آماده شده بایستی روی سایت اینترنتی شما پیاده سازی شود. برای این منظور نیز تیم سیبل در بخش سئو و دیجیتال مارکتینگ پیشنهادات جذابی برای شما آماده می نماید تا با ایده آل‌ترین حالت بتوانید از امکانات وردپرس برای افزایش رتبه خود در گوگل استفاده نمایید.

 

مزیت‌های طراحی سایت با وردپرس شرکتی

مقایسه مزیت‌های طراحی سایت با وردپرس شرکتی با سایر روش‌های موجود برای طراحی سایت، دید بهتری برای کاربران ایجاد خواهد کرد. در این بخش به بررسی مزیت‌های استفاده از وردپرس به شرح زیر می پردازیم:

 

هزینه‌های کمتر

برخلاف روش‌های طراحی سایت با کدنویسی که نیاز به صرف هزینه‌های بسیار بالاتر و هنگفتی دارند، استفاده از قالب‌های وردپرس می تواند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی باشد. البته دلیل این امر، ضعف در برنامه و کدنویسی ضعیف آن نیست. بلکه به دلیل اینکه وردپرس به صورت لایه باز طراحی می‌شود بسیاری از بخش‌های آن از قبل کدنویسی شده و تنها شما برای بخش‌های انحصاری سایت خود نیاز به کدنویسی خواهید داشت.

 

زمان کمتر

دومین مزیتی که می توانید در طراحی سایت با وردپرس شرکتی به آن دست یابید، دسترسی به یک سایت کامل در زمانی بسیار کوتاه است. از این طریق حتی شما می توانید در طی چند ساعت یک سایت کامل و جامع با امنیت بالا را در اختیار داشته باشید.

 

امکانات عالی

یکی از مهم‌ترین مزیت های طراحی سایت با وردپرس شرکتی نسبت به سایر روش‌ها، دسترسی کاربر به امکانات بسیار عالی در این زمینه است. کاربران به راحتی می توانند در این سیستم مدیریت محتوا به امکانات خوب و افزونه‌های زیادی دسترسی پیدا کرده و محتوای خود را بهینه‌تر و راحت‌تر از قبل در اختیار داشته باشند.

 

سرعت بالا

یکی از دلایل افزایش سرعت در سایت‌های اینترنتی کاهش حجم آن‌ها است. حجم کمتر و بهینه‌تر، سرعت بارگذاری سایت را تا اندازه قابل توجهی افزایش می دهد. سایت‌های وردپرسی نیز به همین دلیل از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند. برخلاف روش‌های دیگر که برای اضافه شدن یک افزونه نیاز به چندین خط کد دارند، سایت‌های وردپرسی در اکثر موارد با کدهای بسیار ساده به افزونه‌های جذابی مجهز می شوند که حتی در اختیار داشتن آن‌ها در برخی موارد از روش‌های دیگر بسیار سخت خواهد بود.

محیط کاربری آسان و کاربر پسند

با اولین ورود به محیط کاری وردپرس در سایت خود به آسانی می توانید با محیط این پلتفرم ارتباط برقرار نمایید. محیط کاربری وردپرس با اینکه دارای امکانات بسیار زیادی است اما همه این امکانات به طرزی در آن قرار گرفته که حتی بدون تجربه بالا نیز کاربران می توانند از آن بهره مند شوند. نهایت زمان مورد نیاز برای آموزش وردپرس تا حد قابل قبول، شاید چند ساعت بیشتر نباشد.

و اما یک قابلیت بسیار جذاب و عالی!

اگر در صدد انتخاب میان یکی از روش‌های برنامه نویسی و یا استفاده از طراحی سایت با وردپرس شرکتی برای سایت خود هستید حتما باید به این نکته مهم توجه داشته باشید. در طراحی سایت به روش کد نویسی شما برای همیشه نیازمند خدمات شرکتی هستید که این وظیفه را برای شما انجام داده است. برای اضافه کردن کدی جدید، پشتیبانی از کدهای قبلی، به روز کردن کدها و هر کار دیگری، هر چند ممکن است هزینه‌های زیادی هم به دنبال داشته باشند، باز حتما باید از طریق خود سازنده اصلی سایت اقدام نمایید. اما در طراحی سایت با وردپرس شرکتی شما بلافاصله بعد از طراحی سایت می توانید مدیریت آن را در اختیار داشته باشید. افزونه‌های موجود در اینترنت را خودتان روی قالب نصب کرده و از آن‌ها استفاده نمایید. برای اضافه کردن افزونه‌ها هم می توانید از خدمات سایر افراد و شرکت‌ها بهره مند شوید.

مقایسه وردپرس و طراحی سایت با کدنویسی

تفاوت‌های طراحی سایت با وردپرس شرکتی و از طریق کد نویسی را می توان از چند جهت مورد بررسی قرار داد. دقت به این معیارها می تواند بهترین شرایط را برای شما رقم بزند. در این بخش معیارهای مختلف طراحی سایت را با هم مرور می کنیم:

زمان راه اندازی سایت

در این آیتم بدون تردید طراحی سایت با وردپرس شرکتی حرف اول را می زند.

آپشن‌های جذاب برای مدیریت محتوا

اگر حتی یک بار به پیشخوان وردپرس در مدیریت محتوا دسترسی پیدا کرده باشید احتمالا نیازی به مقایسه این معیار نیز برای شما وجود نخواهد داشت.

منحصر به فرد بودن

هر چند در این باره اکثر سایت‌های طراحی شده چه در بخش کد نویسی و چه در بخش وردپرس، مشابه هایی دارند و اکثر طرح‌ها از روی چند الگوی مختلف نمونه برداری می‌شوند، اما با این حال سایت‌های کدنویسی شده تا حدودی می‌توانند منحصر به فردتر نسبت به سایت‌های وردپرسی باشند. اما برای رفع این موضوع می توانید از خدمات طراحی استفاده کنید که وردپرس را نیز به صورت منحصر به فرد و مطابق با سلایق خودتان طراحی نماید.

معرفی سایت‌های وردپرسی معروف

در سال‌های دور که هنوز استفاده از طراحی سایت با وردپرس شرکتی خیلی رواج پیدا نکرده و این روش ایجاد سایت هنوز شناخته نشده بود، شرکت‌های بزرگ چندان رغبتی به استفاده از  آن نداشتند. اما در سال‌های اخیر به دلیل قدرت بالای وردپرس در سئو و رساندن شما به رتبه‌های اول گوگل، کاربران زیادی به سمت استفاده از این روش کشانده شده‌اند. از معروف‌ترین سایت‌های معتبر طراحی شده با وردپرس در جهان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بخشی از سایت فروشگاهی ebay

بخشی از سایت کوکاکولا

سایت شرکت خودروسازی فورد

سایت بی بی سی

سایت خبرگزاری رویترز

سایت شرکت مرسدس بنز

بخش خبری سایت ناسا

سایت شرکت شاتل

بخش مجله دیجی کالا

و…

اگر هنوز تصور می نمایید که وردپرس نمی تواند انتظارات شما را برآورده سازد و قدرت کافی در این باره را ندارد، این نام‌ها و رتبه‌های آن‌ها در گوگل را یک بار دیگر بررسی کنید.

جمع بندی و نتیجه گیری

شرکت سیبل با داشتن سابقه طولانی در زمینه طراحی سایت، در حال حاضر رقابتی‌ترین پکیج را در طراحی سایت با وردپرس شرکتی ارائه می نماید. منحصر به فرد بودن، داشتن بالاترین امکانات و افزونه‌ها و سرعت عمل و امنیت چهار مشخصه‌ای هستند که می توانید آن‌ها را در بالاترین سطح ممکن در اختیار داشته باشید.

جهت ارتباط مستقیم و مکاتبه با آژانس تبلیغاتی سیبل می توانید از روش های تماس زیر استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *