جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دانلود رایگان قالب وودمارت

30.7 مگابابت

حجم فایل ها

ZIP

نوع فایل

بدون پاسخ

نظرات

قالب وودمارت Woodmart رایگان

قالب وودمارت یک قالب فروشگاهی و چند منظوره وردپرس است که بسیار محبوب شده است و توجه بسیاری را در بین وب مسترها به خود جلب کرده است. این به دلیل انعطاف پذیری، سهولت استفاده و گزینه های سفارشی سازی قالب وودمارت است. این قالب برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کارهای آنلاین طراحی شده است و آن را به انتخابی ایده آل برای کسانی که می خواهند یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنند تبدیل کرده است.

درباره دانلود رایگان قالب woodmart

وودمارت یک قالب فروشگاهی و چند منظوره وردپرس است که دارای طیف وسیعی از ویژگی ها و گزینه ها است.قالب وودمارت به گونه ای طراحی شده است که کاربر پسند باشد و به راحتی امکان سفارشی سازی داشته باشد، که آن را به یک انتخاب ایده آل برای وب مسترهای مبتدی و با تجربه تبدیل می کند. این قالب طیف وسیعی از دموهای از پیش ساخته شده را ارائه می دهد که می توانند تنها با یک کلیک آن هارا وارد درون ریزی کنید و به سادگی از آن ها استفاده کنید. قالب وودمارت به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنند.

قالب وودمارت
قالب وودمارت

محبوبیت قالب وودمارت در بین وب مسترها

قالب Woodmart به دلیل انعطاف پذیری و گزینه های سفارشی سازی زیاد در تنظیمات خود، در بین وب مسترها محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده است. این قالب طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند هدر های مختلف جهت درون ریزی،امکان کاستومایز حرفه ایی رنگبندی و ویجت‌های سفارشی را ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد یک فروشگاه آنلاین منحصر به فرد ایجاد کنند. علاوه بر این، قالب وودمارت از نظر سئو کاملا بهینه شده است، و تضمین می کنیم که وب سایت های ساخته شده با استفاده از Woodmart رتبه خوبی در موتورهای جستجو دارند.

قالب آوادا Avada رایگان بیشتر بخوانید: قالب آوادا Avada رایگان

اطلاعات اضافی در مورد قالب وودمارت

وودمارت علاوه بر گزینه های سفارشی سازی و تجربه رابط کاربری بسیار روان و آسان، قابلیت پشتیبانی عالی از مشتری ها را نیز دارا می باشد. شما میتوانید هر زمان نیاز به پشتیبانی این قالب داشتید از بخش تیکت ها با ما در ارتباط باشید. علاوه بر این، قالب woodmart به طور مرتب با ویژگی های جدید و رفع اشکال به روز می شود.

سیاست مالی قالب Woodmart:

قالب Woodmart با هزینه معمولی ۵۹ دلار برای هر وب سایت ارائه می شود. این هزینه شامل دسترسی به تمام به روز رسانی های آینده و شش ماه پشتیبانی مشتری از تاریخ خرید می شود. در صورت نیاز کاربران می توانند دوره پشتیبانی خود را، با هزینه اضافی تمدید کنند.

در پایان، Woodmart یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال ایجاد یک فروشگاه آنلاین سریع و آسان هستند. انعطاف‌پذیری، گزینه‌های سفارشی‌سازی متعدد و پشتیبانی عالی توسط وب دنج آن را از دیگر قالب های وردپرسی فروشگاه در بازار امروز متمایز می‌کند.

۰/۵ (۰ نظر)

دیگر مقالات / اخبار

جهت ارتباط مستقیم و مکاتبه با آژانس تبلیغاتی سیبل می توانید از روش های تماس زیر استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید